Kelias äventyr i Mistfall


Mistfall är här!!

Förra veckan kom Mistfall och nu har jag hunnit spela igenom alla uppdrag (som finns so far) med Kelia. Jag älskar den nya Haflinger och spanar in den åt Ruby (mitt andra account). Jag har också mest ridit runt i Dundull eftersom questen har varit runt det området. Men det kommer säkert fler quest på andra områden. Så här långt tycker jag väldigt bra om det! Det är så vackert, älskar stilen på husen och allt är supersnyggt! Gillar att man kan ta bussen till gallerian därifrån och det är toppen att det kommit ytterligare en ny hårstil. Hoppas på mer frisyrer innan årets slut. Kläderna som man kan köpa är också superfina! Räven som man fick adoptera (för SC) kunde jag bara inte mostå. Den är ju bedårande!

Jag älskar det och ser framemot med quest i Mistfall! Nu, får ni se lite bilder från Dundull här nedan! Mer bilder kanske kommer framöver från Mistfall, beroende på quest m.m.

Kelia spanar in en ny häst åt Ruby (kanske nästa inköp?)

På väg till torget i Dundull

Kelia, Odsidianbeauty och räven står uppställda på torget bredvid det vackra trädet 
Mer av miljön i Dundull

BONUS: Några bilder på mig och Obsidianbeauty (+ min lilla räv) i Tomtebyn!









Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween