Årets sista nya hästras - Connemara



Ny hästras - Connemara

Disclaimer: Bilderna är lånade från SSO's webbsida.

Kelia och Siris favorit (av de färger som finns hittills)
Så årets sista hästras blev då den fina, söta connemaran, som i resten av världen är en ponny men på Jorvik är den en häst och alltså lika snabb som övriga hästar (och kan inte delta i ponnylopp och ponny-championat). Men är de inte helt bedårande?!

Siri: Jag bara verkligen älskar Connemaran! Den är ju hur fin som helst! För tillfället så är jag verkligen sugen på att skaffa den gråa, men hoppas på att en ny uppdatering kommer snart med fler färger till denna bedårande häst. Och till Zelda så tycker jag att den till höger på bilden nedan skulle passa henne perfekt av de färger som finns nu, men jag måste verkligen säga att jag ser fram emot när jag själv får rida runt på denna underbara häst!

Men dessa är ju också sockersöta!!
Kelia: Jag har inte köpt någon än men jag tänker mig att jag nog vill ha den grå, om inte det finns någon ännu bättre när de nya färgerna kommer. Den nere till vänster skulle jag vilja ha till Ruby på hennes konto, kanske till och med som hennes nästa häst, vi får se! Den är så himla söt och jag kan inte vänta på att få rida på den själv!

I veckan kommer mistfall och troligtvis kommer Kelia att ge sin syn på det nya området nästa vecka. Vi ses då!

Puss & kram

  och




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween