Pandoria


Pandoria đŸŒŸ

Den 18:e oktober sÄ hÀnde det igen, vi fick mer huvudstory! Och vilken story! Den Àr ju hur spÀnnande som helst! Denna gÄng fick vi ganska sÄ mycket med bakgrund till olika saker och lite insikt pÄ vad Dark Core hÄller pÄ med. Vi Àr dÄ superglada att vi har fÄtt sÄ mycket mer huvudstory och vi hoppas ju sjÀlvklart att det kommer att komma mer och vi tycker att SSO-teamet gör ett fantastiskt jobb med bÄde huvudstory och allt annat som Àr runt i kring spelet.

Kelia: HÀr nedan kommer lite bilder som jag tog under mitt Àventyr pÄ de nya huvudstoryquesten. Jag tycker att Fripps hem Àr urlÀckert och det var sÄ kul att fÄ sÄ mycket bakgrundshistoria. Och sÄ mÄnga quests pÄ en gÄng, perfekt att förhöja en vardagskvÀll. Jag blev sÄ glad att fÄ fortsÀtta vidare med questen, Àven om vi inte har rÀddat Ann Àn sÄ har vi kommit Ànnu en bit pÄ vÀgen. Pandoria Àr vackert som vanligt, svÄrt att förstÄ att det Àr sÄ farligt. TyvÀrr kunde jag inte stanna sÄ lÀnge eftersom jag inte ville bli fast dÀr för alltid.

Jag ser verkligen fram emot att fortsÀtta med huvudstoryn, men som vanligt taggar vi pÄ en hÀndelserik höst (som Àr den mest aktiva perioden för SSO), sÄ det kommer en hel del hÀrliga uppdateringar under hösten och hÀr pÄ bloggen kommer vi sÄklart fortsÀtta hÄlla er uppdaterade om vad vi tycker om det som hÀnder. Men de hÀr questen var en av de roligaste quest-serien som kommit under SSO's historia, den var innovativ, mycket nya karaktÀrer, nya grafiker, sÄ utvecklat och interaktivt. Allt var verkligen underbart, jag kan inte sÀga hur tacksam jag Àr för att SSO alltid arbetar för att göra spelet bÀttre för oss alla. Det Àr fantastiskt!

Fripps matsal, hÀr kan man gÀrna ta sig en kopp te och en bulle och chilla...

Vi hittade Pandorias Kodex!

Jag fick prata med SpejarmÀster ocksÄ...

NÄgra bilder frÄn Pandoria...

Visst Àr det vackert hÀr i Pandoria?

Men ack sÄ farligt det Àr...

NĂ€sta vecka ska jag (Kelia) berĂ€tta mer om Halloween-eventet som pĂ„gĂ„r just nu och mina upplevelser av detta. Sen kommer jag ocksĂ„ berĂ€tta om den kommande uppdateringen (som kommer idag), dvs. uppdaterade animationer pĂ„ karaktĂ€rerna. SĂ„ efter att ha testat dessa under en vecka kan jag sen ge min Ă€rliga uppfattning om vad jag tycker. Spontant sĂ„ kĂ€nner jag: wow, vad kul, det hĂ€r kommer bli toppen, men vi fĂ„r se nĂ€r det implementeras i spelet.

Siri: DĂ„ Ă€r det min tur att prata om min upplevelse av Pandoria, och vad mer kan jag sĂ€ga Ă€n att jag Ă€r dödligt förtjust i Fripps hem. Det Ă€r sĂ„Ă„Ă„ himla snyggt! Sen Ă€lskar jag att vi fick komma tillbaka till Pandoria och pĂ„ sĂ€ttet man gör det hade jag inte förvĂ€ntat mig att man skulle göra sĂ„ det var en trevlig överraskning. Och att man fick mycket mer med bakgrundshistoria Ă€r ju ocksĂ„ ett plus, och jag Ă€lskar de nya karaktĂ€rerna som man har fĂ„tt möta men Ă€ven gamla goda vĂ€nner ocksĂ„. Ann Ă€r ju som sagt fortfarande kvar i Pandoria och Ă€ven om vi inte kan fĂ„ hem henne Ă€n sĂ„ har vi lyckats med att nosa upp ett annat spĂ„r, och kan det spĂ„ret leda oss fram till Anns rĂ€ddning? Det Ă„terstĂ„r att se men jag tror att Ann kommer att komma snart tillbaka. 

Och mer Ă€n allt annat sĂ„ ser jag verkligen fram emot nĂ€r det kommer nya huvudstory quests för man vet aldrig vad SSO-teamet hittar pĂ„. Sen mĂ„ste jag verkligen hĂ„lla med Kelia att denna quest-serie var en av de roligaste som har kommit till SSO, det fanns mycket med spĂ€nning, vi fick veta lite mer vad Dark Core har i kikaren, vi fick Ă€ven reda pĂ„ vad för slags typ Evergray Ă€r och vad han har för anknytning till druiderna m.m. men innan jag blir nu allt för lĂ„ngrandig sĂ„ hĂ€r kommer det lite bilder frĂ„n mitt Ă€ventyr! 

SÄ mycket med böcker Fripp har

Tjoho, vi hittade Pandorias Kodex!

Fick ett meddelande frÄn SpejarmÀster

Älskar Pandoria

Det Àr sÄÄ fint hÀr

Men det Àr lÀtt att rida vilse

Som sagt sÄ Àr vi jÀttenöjda med quest-serien och vi hoppas verkligen pÄ att vi fÄr snart en möjlighet att rÀdda Ann och hennes hÀst Concorde. För utom denna fantastiska uppdatering sÄ har SSO slÀppt nyheter om vad som kommer att hÀnda i höst och vad vi har kunnat lÀsa om detta sÄ Àr vi jÀttetaggade pÄ vad som kommer att komma, men det tar vi tag i framtida inlÀgg. Tack för att ni har tagit er tid till att lÀsa detta och vi hoppas pÄ att se er hÀr snart igen!

Ps. HĂ€r kommer det en liten bonus bild!

Vad har Dark Core i kikaren och hur lÀnge har de spionerat pÄ oss?


Puss & kram
 och 


Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

Hemligt uppdrag

Vi fÄr bege oss till Pandoria!

Halloween