Nya animationer



SSO's nya animationer

En sneak peak bild som SSO la ut på sin Facebooksida på de nya animationerna
 Så förra veckan kom SSO ut med nya uppdaterade animationer, vilket var en fantastisk nyhet eftersom vår karaktär är uppbyggd av gammal grafik (över 6 år gammal) så den behövdes uppdatera. Jag gillar modellen på den nya karaktären och jag är glad att höra att det kommer komma nya frisyrer och huvudbonader. Som exempelvis häxhatten nedanför! Innan jag fortsätter vill jag bara understryka att jag är tacksam över SSO som lyssnar på sina spelare och försöker tillfredsställa allas önskningar, samt göra allting för att förbättra spelet och förnya det allt eftersom!


De nya animationer möjliggör nya frisyrer och huvudbonader, exempelvis denna coola häxhatt! (Bild från SSO's webbsida)

Men, om jag ska vara helt ärlig, och det tänker jag vara (hint, hint). Tyvärr, så är de nya animationerna inte helt perfekta. Vilket SSO huvudkontor sa att det troligen inte skulle vara det direkt och att de jobbar på att fixa det. Eftersom jag inte är helt överförtjust så visar jag inte mina egna bilder (ännu). När de har fixat det så att jag är nöjd så kommer jag såklart visa hur Kelia blev med de nya animationerna, men det får vänta. 

Som sagt, jag gillar uppdateringen men tyvärr är det inte flawless. Dock tror och litar jag på att SSO inte kommer sluta förrän det ser bra ut. En sak till, många har klagat över hur det blev och jag tror att många inte förstår hur mycket jobb som ligger bakom en sådan här uppdatering och det gör mig lite upprörd. SSO jobbar så hårt och hur mycket man än testar så kan man inte veta hur det kommer se ut förrän man stoppar in det i spelet. Samt att de troligen vill höra vad vi spelare tycker och sen ändra efter våra åsikter.

Det var allt för mig denna gång.

Over and out!

En bonusbild (också från SSO); Happy (late) halloween!

UPPDATERING DEN 8 NOV KL: 20:32 
Nu har jag kikat på den nya onsdagsuppdateringen där SSO har tweakat animationerna lite grann och nu tycker jag att det ser mycket bättre ut. Så här kommer lite bilder, på gamla Kelia och på nya Kelia. Det kommer nog ta ett tag att vänja mig, men jag gillar det. Jag älskar hur hon springer och även animationerna när hon hoppar upp och ned från hästen. Nåväl, här kommer bilderna:


Här ovanför har ni bilder på gamla Kelia.






 Här ovan har ni bilder på nya Kelia. Nu ska jag gå och testa lite smink och frisyrer!

BYEEE!


Puss & kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween