Äntligen nya frisyrer!



Nya frisyrer! Wohoo!


Förra veckan kom det äntligen nya frisyrer till SSO, efter fyra år utan. Jag (Kelia) blev superexalterad och gick direkt för att titta (ja, bara för att titta), men kunde inte låta bli att köpa en av de nya frisyrerna, både texturen och färgerna är superfina. Personligen gillar jag den vänstra (ovan) mest och med den färgen, men båda är fina. Jag tror dock att det kommer att komma fler frisyrer med Mistfall vilket var varför jag tänkte vänta, men jag kunde helt enkelt inte hålla mig! Sedan bytte jag även ut Halloween-temat både på mina kläder och på den häst jag just nu rider. Passade även på att byta smink på mig. Helt enkelt en make-over. Titta på bilderna nedan så får ni se vad fina vi blev!

Kelia i sin nya frisyr!
Kelia och Dawnecho i en höstig outfit
Jag (Kelia) tror också att de håller på att tweaka karaktären lite grann hela tiden för jag tycker mig se en förbättring från förra veckan och jag börjar gilla de nya animationerna mer och mer. Det här kommer bli toppen, särskilt eftersom det öppnar upp för mer hår, smink och nya kläder. Vi har mycket att se framemot i höst och vår! Wohoo!

Och för min del (Siri) så älskar jag också dom nya håren som har kommit! Älskar verkligen färgerna och hur frisyrerna ser ut, men jag kommer att vara lite mer tålmodig än Kelia och väntar tills de öppnar Mistfall för jag vill verkligen se hur dessa nya frisyrer kommer att se ut och vilka färger de kommer att ha, sen är jag också väldigt nöjd över hur de nya animationerna till karaktären ser ut och jag tycker också att karaktären har blivit finare. Så det ska bli väldigt spännande att se vad som kommer att komma i de framtida uppdateringarna! Så jag hoppas att vi ses då och här är en liten bonus: Jag (Siri) har äntligen lyckats att köpa mig två sälungar efter att isflaket har varit på besök, har missat tidigare år så nu tänkte jag att det var dags!


Visst är de söta! <3


Vi får se vad som händer för spännande denna vecka! :)

Puss & kram







och 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween