Grattis SSO 6 år!


Grattis SSO 6 år!

(Siri och Emeraldmystery)

Hej allihop och ett stort grattis till oss spelare och SSO! Hoppas att ni har haft trevliga födelsedagar som kommer att strecka sig en vecka till! Vad jag har gjort under dessa födelsedagar så håller jag på att levla upp mina hästar och det går superfort för man får 1500 xp till sin häst, förutom det så har jag också varit på fashion week och följt med det senaste modet men även den nya questen som finns med Franziska Ironsaddle. Det var väldigt spännande och jag hoppas på en fortsättning för jag tror att vi inte har sett Le Goon för sista gången.

På tal om mode så har ni lyckats med att samla alla hästskor och byta till er den fina 6 års utrustningen man får? Jag bara älskar det nya setet till både hästen och till spelaren men jag tror nog vad som är årets höjdpunkt är den lilla ekorren som man får, och varför är den det? Jo, den kan springa bredvid hästen! Hur coolt är inte det? Och inte nog med det den kan även följa med dig om du kliver av hästen! Jag älskar detta nya husdjur som man har fått och jag tror att många kommer att ha den ett tag framöver och sen är det också en stor potential för de husdjur som redan finns i spelet att de också får dessa animationer (med ett litet undantag som är sälarna, grodorna, nallebjörnarna etc.). Hur gulligt skulle det inte vara om du hade din lilla kanin, gris, hund, katt eller de andra ekorrarna springandes bredvid dig och din häst? Jag skulle då älska det men det kommer att dröja ett bra tag framöver innan vi kanske får den.

(Siri och Emeraldmystery i årets födelsedagskläder/utrustning)


Hoppas att ni får en ytterligare fin födelsedags vecka och så ses vi igen nästa vecka med andra äventyr!

Puss & kram



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween