Den är här!



Den är här!

Igår den 24:e oktober så fann jag (Siri) en mycket speciell bok i tidningshyllan på min närmaste lokala affär och det är inget mindre än Star Stables Ultimata handbok! Ja, den har äntligen släppts och jag kunde få tag på den ganska så fort och jag är överlycklig att ha den i min samling! Som sagt så handlar denna handbok om SSO och hur man fortast kommer igång med spelet, man får veta lite grann om de områden som finns idag samt att det finns en karta, man får se vilka transporter som finns tillgängliga i spelet m.m. Den är helt fantastisk! Hade jag kommit in nu som en nybörjare så skulle jag nog ha tyckt att det är lite krångligt att förstå hur det funkar men genom att SSO har släppt denna handbok så skulle jag ha det mycket lättare att förstå och veta vad jag skulle göra. Så om du inte har den än så tycker jag att ni ska skynda er till tidningshyllorna eller att beställa den från nätet så att ni också får er kopia på den och innan jag blir att för långrandig så här kommer det en liten sneak peak på hur den ser ut.










Puss & Kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween