Hästshopping


Kelia shoppar nya hästar

Förra veckan blev jag klar med att levla upp alla mina dåvarande hästar till level 15, vilket har tagit mig i princip hela det här året fram till nu. Jag kände mig så duktig att jag tyckte jag var värd några nya hästar, så jag köpte fyra nya som jag länge har hållt ögonen på. Nedan får ni se bilder på när jag köpte hästarna. Mer info om hästarna kommer upp under "Kelias hästar"-inlägget inom kort! (Jag är på semester nu, men om jag får tid över så ska jag fixa det under veckan!)

Jag köpte en frisisk sporthäst, en shirehäst, en lippizzaner och ett engelskt fullblod. Nedan får ni se bild på dessa. Eftersom jag har så många hästar så minns jag inte exakt vad jag döpte dem till så det får ni också veta i inlägget om mina hästar, haha. 









Hoppas ni har en fin vecka och har det kul med onsdagsuppdateringen (Grattis Star Stable 6 år)! Vi ses!

Puss & kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween