Vår upplevelse av Pandoria




Våra tankar om Pandoria och huvudstoryn 🌟

Kelia: För ett par veckor sedan så fick vi återvända/komma till Pandoria. Första gången i SSO men vi har besökt det innan i Starshine Legacy-spelen. Det var så sjukt vackert, obehagligt och läskigt på samma gång. Nu har nog de flesta hunnit spela detta, men har ni inte spelat än och inte vill se bilder från questen så läs inte mer, för bilder kommer nedanför! Jag tänkte försöka förklara hur det kändes, men jag ska inte spoila allt. Jag tycker det var kul att spela dessa quest och äntligen få komma till Pandoria! Det slutade snöpligt dock och vi fick inte rädda Anne denna gång heller, men det var skönt att se att hon fortfarande lever efter så lång tid som hon varit borta (5år som jag har spelat iaf!). Nu håller jag tummarna att det inte tar så lång tid tills fortsättningen kommer och vi kan få tillbaka Anne så fort som det bara går. Men det var riktigt bra gjort att SSO team och jag är supernöjd över hur de hade gjort questen. Tycker i allmänhet att SSO bara blir bättre och bättre så jag ser bara ljust på framtiden. Nog snackat nu, här är lite bilder från mitt äventyr!













Siri: Till och börja med så är allt jag har att säga om Pandoria är WOW! För mig så går det inte ens att beskriva hur kul det var för att vi spelare fick komma tillbaka till Pandoria och med den nya grafiken så blev upplevelsen 1000 gånger bättre, tycker att SSO teamet har gjort ett fantastiskt jobb med dessa uppdrag. Man fick verkligen en liten olustig känsla men det var så vackert att titta på, tycker att det är synd att man inte fick rädda Anne denna gång heller men jag tror ändå inom en snar framtid så kommer vi att kunna hämta hem henne igen. Men jag har också en liten fundering på hur Anne har lyckats överleva i Pandoria i 5 hela år? (de 5 åren som jag har spelat iaf!) Skriv gärna en kommentar med era teorier! Nu är det slutpratat och här kommer det lite bilder från mitt äventyr i Pandoria!















Puss & kram


och



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween