Vem är Siri?



Om Siri Nigtstar (SSO) 🌟

(Siri och Skywind ute på äventyr) 
                                                     
Siri har också alltid funnits sedan 2012 på den svenska servern Air Star. Och har i dagsläget (st) hästar och är på lvl 19 men har inte långt kvar till 20. Är i full gång att levla upp 3 hästar från lvl 10 till lvl 15, sen har Siri tre urhästar att levla upp från lvl 1 till lvl 15. Så när Siri är redo för att skaffa sig en ny häst så återstår det att se vilken hästras det blir. Förutom att göra uppdateringarna så hänger Siri gärna med Kelia på olika upptåg, dessutom så är Siri en blyg person och hon är inte så pratglad (i chatten) men Siri är en person man kan räkna med när man känner henne väl.

Zelda Pearleagle (mitt andra konto)

(Zelda och Phantomwings)

Jag startade också i början av juni mitt andra konto på SSO, för att jag kände att det var dags att göra en nostalgi tripp på hur det hela började. Så Zelda har bara en häst som heter Phantomwings och är på lvl 7 (ja, jag vet att vi båda har Phantom i våra namn på hästarna men det var ett sammanträffande att det blev så xP) och man kan hitta Zelda på servern Marshmallow Clouds. När Zelda är klar att levla upp sin häst så kanske så blir det en liten ponny så småningom och den första hästen förutom starthästen är ännu inte bestämt.

Människan bakom skärmen

                                                                   
(bild kommer senare!)

Jag är 27 år och bor i Piteå som ligger i norra delen av Sverige. Jag håller på att arbetsträna på en secondhand affär som heter Repris, där så är jag stationerad i textilverkstaden och det finns mycket att göra. Så mina arbetsuppgifter består av sortera olika textiler, garner, demontera jeans, sticka och virka men framför allt så får vi sy olika saker dvs. på Repris så återbrukar vi nästan allt som går och ger sakerna en andra chans. Hur roligt detta må än att vara så är mitt största intresse djur och skulle gärna vilja jobba inom den branschen, jag har alltid gillat hundar och katter men hästar har också haft en speciell plats hos mig. Dock så kan jag väldigt lite om dem men är villig till att lära mig mer och även då att kanske börja rida på någon ridskola. Så hur jag kom i kontakt med SSO var att Kelia berättade för mig att det fanns en internet sida som hette Star Stable Online, jag kollade in för att se vad det var för något och blev helt kär i detta magnifika hästspel. Både jag och Kelia har ju hunnit med att spela de tidigare spelen eftersom Kelia var med i Polluxklubben där hon hade fått dessa roliga spel. Jag själv håller på att försöka få tag på dessa spel och som ett litet tips/råd så bör ni kolla efter dem på secondhand eller köp och sälj sidor som tradera (syftar på Star Shine Legacy, Star Acadamy och Star Stable höst-, vinter-, vår- och sommarryttaren).



Mina intressen

Det jag är mest intresserad just nu är dator- och tv-spel, spelar de flesta genres och bland mina favoriter är: Assassin's Creed, World of Warcraft, The Legend of Zelda, Prince of Persia m.fl. när jag inte spelar dessa så har jag många olika minispel på min mobil som jag växlar i mellan, dock så är min mobil 5 år så jag vill inte börja med tyngre spel såsom Covet Fashion, Love Nikki m.fl. för att den orkar inte/ jag kan inte installera dem för att min mobil är för gammal. Vad jag annars gör under min fritid när jag inte spelar är att jag surfar runt på internet eller då kollar på Youtube. Och när jag inte gör det så är jag med mina vänner eller med min familj och umgås med dem, jag är också rätt duktig på att ha många olika projekt igång och kan ha lite svårt för att avsluta dem. Det jag också gillar att göra är att rita/måla i olika målarböcker eller i TopModel (ja, en 27-åring som har fortfarande barnasinnet kvar). Och det som Kelia nämner som sista grej är att jag också är ett STORT Harry Potter-fan och firar 20 år med denna fantastiska bokserie. (började läsa böckerna efter att den tredje boken hade kommit ut) 🎇 




Vill du kontakta mig? 🌺
Mail
Youtube (är inte aktiv just nu)




Puss och kram

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween