Stranden och tre nya hästar köpta!


Stranduppdragen i Fort Pinta och nya hästar!

Detta inlägg skulle också egentligen handla om mina hästar (Siris), men på grund av jobb och kommande semester så i nästa blogginlägg så kommer det att handla om mina hästar. I detta blogginlägg så hade jag tänkt att prata om Fort Pintas Strandanläggning, denna fraktion kom till Star Stable för ca 2 - 2,5 år sen (rätta mig om jag har fel :P) där man får träffa Tim som har ett unikt sätt att uttrycka sig på och vill ha spelarens hjälp med att fixa så att det finns nya handdukar till badgästerna, göra sommardrinkar, sälja badbollar, bygga upp ett dansgolv och musik-bås m.m. Jag har alltid "missat" att göra detta så nu i år så tänkte jag att jag skulle få det gjort och sen hoppas jag på att jag hinner göra klart det i sommar. En annan rolig nyhet är att jag har köpt de tre jorvikiska urhästarna som kommer med Gary Goldtooth, dessa hästar har varit en gång tidigare men jag hann aldrig att köpa dem då så jag har passat på att göra det nu och är superlycklig att jag har dessa. Och för att också lite kort nämna om de nya uppdateringarna på starthästen och transporten så är jag helt såld! Gillar att transporterna har fått en snygg makeover och att man kan se Star Stables logga på sidan, men det jag verkligen älskade var att starthästen har äntligen fått det upplyft som den behövde! Jag gillar hur den rör på sig och att den fick ett litet upplyft i sitt utseende, jag tycker verkligen att Star Stable har lyckats behålla det derpiga utseendet men ändå att den är upp till standard.


Siri och Sapphireice med Tim


Siri och Sapphireice testar tävlingen vid stranden


Siri tar sig en svängom på dansgolvet


Siri och Sapphireice ute i Valedaleskogen



Puss & Kram






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween