Semester och nya starthästar!


Inte så mycket tid att spela just nu...

Egentligen så skulle detta inlägg handla om mina (Kelias) hästar, men med semester blev det lite stressigt att hinna få upp blogginlägg, så det får bli mitt nästa inlägg. I detta inlägg tänkte jag kort berätta om vad jag tycker om de nya starthästarna (och de gamla modellerna som har bytts ut). Jag är på det stora helnöjd med uppdateringen och tycker det var på tiden att de äntligen bytte ut de gamla modellerna. Jag har ju som sagt inte spelat alls så mycket som jag velat och därför inte hunnit testa modellen så mycket, men jag tror att jag kommer använda min starthäst (och kanske till och med köpa någon ny) mer än vad jag brukade. Jag tycker att den rör sig fint och mjukt med sina nya animationer, och den är också väldigt snabb. SSO-spelare är i regel svåra att få nöjda och jag tror att många inte förstår hur mycket jobb det ligger bakom en uppdatering så jag försöker att uppskatta allt de gör, och försöker vara positiv till det mesta. Men nu kan jag helt ärligt säga att jag är supernöjd, min fina fina starthäst blev ännu finare! Och för att inte tala om transporterna, som också har blivit superfina, det var verkligen på tiden.

Jag hann göra hästmarknaden i sista minuten, igår kväll!


Jag tog mig också ett titt på min uppdaterade starthäst, så tjusig!


Sååå fin!!


Vi kikade också på en av de nya hästtransporterna!

Puss & kram





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hemligt uppdrag

Vi får bege oss till Pandoria!

Halloween